Infografikák készítése

A naponta ránk ömlő információdömpingben igazi kihívás a célközönséged figyelmét gyorsan és hatékonyan felkelteni. Ennek az egyik legjobb módja, ha látványos, szembetűnő infografikákba csomagolod a mondanivalódat. Az infografika egyfajta vizuális élményként adatokat és elemzéseket közvetít oly módon, hogy az olvasók könnyen és gyorsan értelmezhetik az átadni kívánt információt.

Mi is valójában az infografika?

Az infografika adatok, tartalom és dizájn kombinációja. Vizuális kommunikációs eszköz, amely összetett adathalmazokat, száraz információkat tálal könnyen emészthető formában, történetként elmesélve. Az infografika ideális esetben könnyen megosztható a közösségi média felületein, így az olvasók szélesebb rétegét tudja elérni és megszólítani.

Miért használj infografikát?

Az ember átlagosan 8 másodpercig tud megszakítás nélkül koncentrálni – most kapaszkodj: az aranyhal ezen a területen 1 másodperccel felülmúl bennünket. Ha mi, mint elvileg az evolúció csúcsai csak ilyen rövid ideig tudunk figyelni, nem kérdés, hogy minden vállalkozás legfontosabb célja, hogy az információk gyors, szembetűnő és könnyen értelmezhető prezentálásával keltse fel a célpiaca érdeklődését. Mindezt infografikák alkalmazásával lehet a legkönnyebben megvalósítani. 

Hogyan szolgálja az infografika a céljaidat?

Figyelemfelkeltő – látványos, könnyen emészthető, ha kell, vicces formában szólítja meg a célközönségedet, amely ezerszer többre fogja értékelni, mint egy adatokkal telezsúfolt, egyszerű szöveget.

Szakmaiságot kölcsönöz – egy jó infografika intenzív kutatómunka eredménye, amely kitűnően szemléltetheti a szakmai hozzáértésedet. Szakértőként bizalmat és elköteleződést ébreszthetsz a potenciális ügyfeleidben.

Bonyolult információkat is közölhetsz közérthető formában – infografikával a mondandód esszenciáját ragadod meg, a legfontosabb tényeket és adatokat vázolod fel és bontod ki. Ahelyett, hogy oldalakon keresztül taglalnád a témát, amit a nagy többség úgyis lusta lesz elolvasni, sűrítsd össze egy látványos képi anyagba. Így még azt is meg tudod szólítani, aki a hosszú szöveg láttán egyszerűen továbbgörgetne.

Növeli a céged márkaértékét – az infografika azon túl, hogy információt közvetít, a vállalkozásodat is képviseli. Ezért elengedhetetlen, hogy az infografika tartalmazza a logódat, a weboldalad címét, elérhetőségedet.

Fénysebességgel terjedhet az info – az infografika az átlag ember számára is könnyen fogyasztható, illetve megoszható, így ha a közösségi média felkapja, rendkívül rövid idő alatt akár több ezer emberhez is eljuthat.

Erősíti a SEO-t – a weboldaladon közzétett és a közösségi csatornákon megosztott infografika az oldaladra mutató linkeket generál, amely a keresőoptimalizálás szempontjából létfontosságú.

Ha a fentiek meggyőztek arról, hogy a vállalkozásod egy jól elkészített infografikából sokat profitálhat, nincs más dolgod, mint összeszedni azokat az adatokat, amelyeket az infografikán szeretnél viszontlátni, a kivitelezésről pedig én gondoskodom. Ha nincs adatod, akkor az anyaggyűjtést is elvégzem, amennyiben az interneten fellelhető a témához kapcsolodó információ. Ha van forrás linked, küldd el nekem, mert azzal máris előrébb vagyunk.  Lépj velem kapcsolatba – ehhez kattints a lenti árajánlatkérés gombra!

Kezdjük el a közös munkát!

Kattints az alábbi gombra és kérj ajánlatot!

Pin It on Pinterest