Kiadványszerkesztés

A nyomtatott marketingnek nincs jövője – gondolják sokan tévesen. S hogy miért téves ez a megközelítés? Mert az emberek telítődtek az online reklámokkal, immunisak a csapból is folyó hirdetésekre, ezért valami mással, nem megszokottal kell a figyelmüket felkelteni. Az egyre nagyobb tért hódító digitális világban lassan az számít menőnek, aki veszi a fáradtságot és az online jelenlét mellett a hagyományos, nyomtatott felületeken keresztül is megszólítja a vevőit, partnereit. A nyomtatott marketing az egyik legrégebbi marketingeszköz, amellyel a vállalkozás több felületen is magára irányíthatja a figyelmet, szélesebb körben szólíthatja meg a potenciális vásárlóit.

Íme 5 ok, amiért érdemes kiadványokba invesztálnod

1. Könnyebben tudod megszólítani a célközönségedet – A nyomtatott anyagok a célpiacod igényeihez igazodnak, legyen szó akár a dizájnról vagy épp a disztribúcióról. A hirdetésed célzottan jut el a megfelelő személyhez a megfelelő időben. 2 érdekesség:

  • Egy 2015-ös adat szerint az amerikai hirdetők átlagosan 167 dollár/fő összeget költöttek nyomtatott marketingre, és 2095 dollár/fő bevételük származott az így értékesített termékekből, szolgáltatásokból (forrás: printisbig.com).
  • A DM levél (röpirat, prospektus) 37%-kal több választ generál, mint az email marketing (forrás: printisbig.com).

2. Hitelessé tesz – Ha kiadványra is költesz, abból a vevőd arra következtet, hogy komolyan veszed az üzletet, a terméked, szolgáltatásod figyelemreméltó.

3. Építi a márkádat, erősíti a céged iránti vásárlói elköteleződést – Egy esztétikusan kivitelezett, a szín-kép-betűtípus harmóniáját tükröző nyomdai anyag könnyebben felismerhetővé teszi a márkádat, a frappánsan megírt mondanivaló, üzenet pedig kapcsolatot teremt a terméked és az olvasó között. Egy prospektus, szórólap elolvasása több időt vesz igénybe, mint egy online cikk, hirdetés átgörgetése – vagyis a potenciális vevőd időt szán arra, hogy megismerje, ezen értékes idő alatt pedig a márkád befészkeli magát a tudatába.

4. A kiadvány kézzelfogható, időtállóbb – Szemben bármilyen online anyaggal a prospektusoknak, szórólapoknak, katalógusoknak sokkal hosszabb az élettartamuk. Hetekig, hónapokig megőrzik őket, elő-előveszik, sőt az is lehet, hogy továbbadják őket, ezzel is tágítva a potenciális vásárlók körét.

5. A nyomtatott marketing támogatja az online jelenlétedet – Kiadványokkal könnyedén átirányíthatod a célközönségedet a weboldaladra, webáruházadba, közösségi média felületeidre. Használj QR-kódot, hashtageket, infografikákat, tüntesd fel a weboldalad és a közösségi oldalad elérhetőségét, az email címedet.

Meggyőztelek?

Add a képet és a szöveget, én pedig megtervezem és nyomtatásra előkészítem a kívánt terméket. Kérhetsz szórólapot, plakátot, brosúrát, prospektust vagy akár több(száz)oldalas katalógust. Szórólap és plakát esetén 2-2 tervet készítek és 3 korrektúrakört biztosítok. Többoldalas kiadványoknál az első 3-5 oldalra szállítok 2 tervet, majd a jóváhagyott dizájn alapján elkészítem a teljes kiadványt. A kiadvány módosítására 3 korrektúrakör áll rendelkezésedre.

Kezdjük el a közös munkát!

Kattints az alábbi gombra és kérj ajánlatot!